Prague

Hejka,witam was serdecznie w wesołym humorze.Niedawno wróciłam z wycieczki szkolnej.Pojechaliśmy do szklarskiej poręby i na jeden dzień do ...

Hejka,witam was serdecznie w wesołym humorze.Niedawno wróciłam z wycieczki szkolnej.Pojechaliśmy do szklarskiej poręby i na jeden dzień do Pragi.Stwierdziłam że napiszę w tym poście o wycieczce w Pradze ponieważ mam więcej i ładniejszych zdjęć.Praga jest przepięknym miastem,urzekły mnie tam widoki piękne widoki i klimat.Cieszę się bardzo że mogłam spędzić ten jeden ale jakże  piękny dzień z przyjaciółmi niestety nie ze wszystkimi i odpocząć od szkoły,obowiązków.Jeżeli ktoś ma zamiar wybrać się do Pragi to naprawdę polecam,czuje że na jednych odwiedzinach tego miasta się nie skończy i zawitam tam kolejny raz.


























You Might Also Like

0 komentarze