Hard work and trip to WARSAW

Hej wszystkim.Dosyć sporo czasu mnie tu nie było,ale wreszcie jest jakiś post.Niestety posty będą pojawiać się teraz rzadko co jest spowo...

Hej wszystkim.Dosyć sporo czasu mnie tu nie było,ale wreszcie jest jakiś post.Niestety posty będą pojawiać się teraz rzadko co jest spowodowane brakiem czasu przez szkołę mój typowy dzień od poniedziałku wygląda tak:do 15.00 siedzę w szkole do 20.00 siedzę przy lekcjach a o 22.00 idę spać.Genialnie!
Ostatnio miałam okazję pojechać do Warszawy na ''festiwal młodego człowieka'' organizowany ze szkoły na jeden dzień ale zawsze coś .Chociaż na chwilę nie myślałam o książkach,zadaniach domowych,kartkówka....Spędziłam tam bardzo miło czas.Niestety pogoda była deszczowa co widać na niektórych zdjęciach,a także nie było zbyt dużo czasu na zrobienie zdjęć jednak kilka udało mi się zrobić i wyszły całkiem dobrze. 















You Might Also Like

0 komentarze