90's

Hej wszystkim!W tej stylizacji postanowiłam troszkę cofnąć się w czasie do lat 90 zresztą tu nie trzeba nic właściwie pisać.Frędzle przy bl...

Hej wszystkim!W tej stylizacji postanowiłam troszkę cofnąć się w czasie do lat 90 zresztą tu nie trzeba nic właściwie pisać.Frędzle przy bluzce z dekoltem w kształcie tak zwanej ''łódki'' i jasne spodnie z poszerzanymi nogawkami mówią same za siebie.Aby nie było zbyt ''zwyczajnie'' dodałam okulary (miały klapki ale stwierdziłam że bez nich wyglądają lepiej),które strasznie kojarzą mi się z Johnnym Deppem nadają jeszcze większy klimat.




 






Co sądzicie o taki stylizacjach dla was tak czy nie?

Kurtka-secondhand / SPODNIE /  BLUZKA  / OKULARY




You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ta stylizacja zdecydowanie na tak :)!
    Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo mi się podoba :) jednak ja boję się połączyć kurtkę jeansowa z jeansami. Okulary są świetne! Faktycznie w stylu Johnna Deppa.
    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna prosta stylizacja, ale tak bardzo urocza :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ - zapraszam serdecznie, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń