Egg eggy bag

Chyba odzwyczaiłam się od pisania moich przemyśleń albo w ogóle się do tego nie nadaję.Nie ukrywam z większą łatwością przychodzi mi pisa...

Chyba odzwyczaiłam się od pisania moich przemyśleń albo w ogóle się do tego nie nadaję.Nie ukrywam z większą łatwością przychodzi mi pisanie o typowo modowych rzeczach.Nie chce podejmować też tematów oklepanych,które pojawiają się na co drugim blogu.Ostatnio przeglądając moje posty doszłam do wniosku,że niezła ze mnie pogodynka.W prawie każdym,większości musiałam wtrącić zdanie lub dwa na temat pogody.Wiem,że czeka mnie jeszcze wiele pracy nad tym blogiem aby dorównywał innym.Niestety samo blogowanie to nie tylko przyjemności.Myślę że większość z ws to potwierdzi.Zwłaszcza jeżeli jest się wymagającą osobą do których należę.
Nie chcę już zamęczać i przynudzać więc do następnego wpisu.























You Might Also Like

0 komentarze