Still summer vibe

Ahh tak już wrzesień...Jeden etap w życiu zakończony.Czas na zmiany. Konkretnie zmiany szkoły. Przechodząc przez próg widząc same nieznajom...

Ahh tak już wrzesień...Jeden etap w życiu zakończony.Czas na zmiany. Konkretnie zmiany szkoły.Przechodząc przez próg widząc same nieznajome twarze zagubiona z planem w ręku przychodzi mi jedna myśl to gimnazjum nie było takie złe.Mimo że jestem bardzo zadowolona z kierunku który wybrałam bo jest to co lubię.Czuje się dziwnie wchodząc do klasy nie widząc już tam ulubionej wychowawczyni,przyjaciół.Ciężko mi się przestawić.Może to będzie zmiana na lepsze?

Co do stylizacji.Jest stworzona dzięki współpracy z zaful.Co mogę powiedzieć o ubraniach?Jakość jak najbardziej na plus.Rozmiarówka nie jest zaniżona w moim przypadku niestety bo zamówiłam większe rozmiary.Teraz już jest wszystko na swoim miejscu dzięki małym poprawkom.




















 link: Bluzka 
link: Choker

You Might Also Like

1 komentarze