Girl power

Mimo,że stylizacja jest całkiem zwyczajna jednak udało mi się zachować aktualne trendy.Od kolejnych wpisów postaram się,aby stylizacje był ...

Mimo,że stylizacja jest całkiem zwyczajna jednak udało mi się zachować aktualne trendy.Od kolejnych wpisów postaram się,aby stylizacje był jak najbliżej high fashion.Na wielu wybiegach pojawiło się sporo t-shirtów z napisami przeważnie o tematyce feministycznej przykład: 1 , 2 .Bluzka poniżej zalicza się do tej kategorii.Na wielu blogach w wpisach ,,,trendy które musisz znać'' wielokrotnie możemy spotkać okulary vintage o różnych ciekawych kształtach i kolorach.Nie ukrywam okulary,które są użyte w stylizacji nie do końca pasują do mojego kształtu twarzy(tak to jest jak się zamawia okulary przez internet...).Nie mogło również zabraknąć ramoneski w innym kolorze niż klasyk.







 
 












You can add me on Snapchat:




You Might Also Like

38 komentarze

  1. mega! Podoba mi się całośc. BArdzo fashion

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Szczególną uwagę przykuwa ten t-shirt, który swoją drogą jest naprawdę mega. Zwłaszcza w zestawieniu z denimem!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja i bardzo udana sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio fajna bluzeczka :) Idealna do codziennych stylizacji i fajny ma napis. Zdjęcia świetne ;)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. jedyne co mi stylizacje psuje to kurtka. zdecydowałabym się na czarną aby dopasować do kabaretek. błękit za bardzo jednolici się z odcieniem jeansów. poza tym bardzo fajnie : )


    skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała stylizacja bardzo przypadła mi do gustu <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super koszulka! Właśnie chciałam sobie kupić podobną.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetny styl twoja stylizacja bardzo mi sie podoba ^^


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie rewelacja! wyglądasz mega stylowo i całość bardzo mi się podoba. Jeśli chodzi o okulary- nie jestem specjalistą, ale moim zdaniem jest Ci w nich do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Bardzo podobają mi się zdjęcia :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam ten t-shirt wiele razy! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszelkie tshirty z napisami to moja słabość. Super wyglądasz w tym outficie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi sie podoba! Jest to całkowicie mój styl, a okulary to cała ja!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudownie wyglądasz! A ten t-shirt jest super :)
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. strzał w dziesiątkę! super wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super zestaw, uwielbiam bofrendy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia, wygląd bloga i stylizacja cudowna. Widać, że interesujesz się modą i lubisz pozować, bo przed obiektywem czujesz się jak ryba w wodzie! Ale za to treść...

    Brakuje spacji, przeciwników (np. przed "aby") i te 2 kropki zamiast 3, grrrr.

    Pozdrawiam, Natalia z PZZO

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny outfit! 'Zniszczone' boyfriendy to chyba mój ulubiony typ spodni <3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna stylizacja i ślicznie wyglądasz. Takie spodnie już od dawna mam w planie kupić.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz ;)
    I ta koszulka jest mega ;)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie to skomponowałaś :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega spodnie. Jesteś bardzo fotogeniczna;)
    Zapraszam do mnie na moją metamorfoze. Dokonałem niemożliwego. http://flarri.blogspot.com/2017/06/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne zdjęcia. Te bluzki są teraz bardzo modne!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku jaki cudowny post :) Dopracowane do perfekcji! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, amazing look!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  27. Te t-shirty to totalny must have tego sezonu! Nie ukrywam, że najchętniej przygarnęłabym ten od Diora "WE SHOULD ALL BE FEMINIST"! Świetna stylizacja. Według mnie okulary wyglądają na tobie całkiem nieźle, uwielbiam takie dodatki w stylu vintage! Czy widzę Wrocław na zdjęciach haha? :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna stylizacja. Lubię połączenie kabaretek ze spodniami z dziurami. <3
    https://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super stylizacja,świetne są te okularki w stylu vintage!<3
    wiki (klik)

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post! Photos are amaizing!
    Hope you'll leave a comment here and click on link :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/06/summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie dobrane ubrania!! Kurteczka czadowa, bo mam taką samą ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny tshirt, skąd? chciałabym sobie taki sprawić
    Fajnie tu u Ciebie zostaję na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Hi! I just have discovered your blog and now I am following you, I hope u can visit mine and if u like follow me back. Great post! Kisses from http://mylifeinsimplelittlewords.blogspot.com.es/ ^^

    OdpowiedzUsuń