Classy&casual

Czy można wyglądać elegancko i czuć się wygodnie?To w ogóle możliwe?Według mnie tak. Połączenie szerokich spodni i trampek jest dla mnie id...

Czy można wyglądać elegancko i czuć się wygodnie?To w ogóle możliwe?Według mnie tak. Połączenie szerokich spodni i trampek jest dla mnie idealnym rozwiązaniem. Dołączając do tego sweter i płaszczyk mamy już pełny jesienny look. Ostatnio moim must have był właśnie karmelowy płaszczyk który moim zdaniem perfekcyjnie dopełnia stylizację. Przejdę teraz do sprawy nie związanej z modą a z moim blogiem.Od pewnego czasu możecie ''podziwiać'' nową zakładkę ze stylizacjami na filmikach.Nawet nie wiecie jak się cieszę że udało mi się zrealizować ten plan!Wyczekujcie kolejnych nagranych looków.Do następnego wpisu. :D












You Might Also Like

0 komentarze