Tropical vibes









You Might Also Like

38 komentarze

  1. Piękne zdjęcia! ;) Bardzo ładna stylizacja :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Miejsce zdjęć także powala :D

    Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna sceneria do zdjeć. Świetny outfit!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie!! Gdzie robiłaś zdjęcia? To jakaś palmiarnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,palmiarnia w Poznaniu ;)

      Usuń
    2. Piękne miejsce wyglądasz wspaniale. Dziękuję za odpowiedź.

      Usuń
  6. Całośc na Tobie się pieknie prezentuje :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, zwłaszcza podoba mi się ta sceneria, jestem w niej po prost zakochana! Sama stylizacja również jest cudowna!

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia, a stylizacja cudo!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne miejsce na zdjęcia! wyglądasz fenomenalnie i bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sceneria do zdjęć :) a kurtka skórzana- rewelacja- sama rozglądam się za taką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Spodnie są rewelacyjne :)
    YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. niezwykła stylizacja!:)
    Wyglądasz na tych zdjęciach jak profesjonalna modelka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klimat tej sesji bardzoo mi się podoba ;) a żółte okulary tylko podkreślają ten tropikalny klimacik ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja i sam pomysł na sesje bardzo inspirujący :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylówka zniszczyła system, super że wykorzystałaś żywy kolor a nie stonowany!

    mega pomysł i miejsce!
    https://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy outfit. Podoba mi się kurtka. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia i bardzo dobra stylizacja :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny klimat zdjęć! Stylizacja idealnie do niego pasuje, wyglądasz przepięknie ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobre zdjęcia, outfit jeszcze lepszy!

    Pozdrawiam
    matthewspich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. super zdjęcia i ciekawy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są super ! Podoba mi się taki klimat

    OdpowiedzUsuń
  23. genialna stylizacja- idealnie pasujesz w niej do scenerii<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna stylizacja! NajBatdziej podobają mi się okulary!
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tego typu zdjęcia, klimatyczne mają w sobie tajemnice:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie tło nie zdarza się na każdym blogu, więc ogromny plus za to! Stylizacja bardzo mi się podoba, jednak nie jest dla mnie. Mam krótkie nóżki i wszystkie tego typu spodnie są na mnie za długie :/ Pozdrawiam!
    Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz genialna sesja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja i tło zdjęć prezentuję się świetnie!

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna sesja ;D

    MÓJ BLOG

    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne miejsce i stylizacja

    https://emilia-skucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stylizacja, wyglądasz jak modelka z magazynu :)
    czekam na więcej postów :)
    Zapraszam także do siebie i dodaję do obserwowanych :) www.eterycznepaznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ten look to wygryw
    zapraszam :)
    jesi-jesaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń